DEER | DIY T-shirt

Dzisiaj post z koszulką, którą niedawno zrobiłam. Zaczęło się od tego, że przypadkowo natknęłam się w internecie na pewien obrazek, który po...

Dzisiaj post z koszulką, którą niedawno zrobiłam. Zaczęło się od tego, że przypadkowo natknęłam się w internecie na pewien obrazek, który potem postanowiłam odtworzyć na koszulce. Akurat miałam taką w szafie - zwykłą, białą i jeszcze z wakacji trzy farbki do tkanin: czerwoną, białą i niebieską. Wzięłam farbki i pędzle, zaczęłam malować i zajęło mi to jakieś 2 godzinki a efekt końcowy według mnie wyszedł zadowalająco :)


 





T-shirt - handmade, pants - Pull&Bear

3 komentarze

  1. Śliczna stylizacja i Ciekawy pomysł na bluzkę :)
    Z chęcią dodaję do obserwowanych :)

    Zapraszam również do mnie:
    http://minimalist-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń